Деновиве забележавме поголем број на посети на текст стар 10 години, па прилично зачудени од каде толкав интерес за тој текст направивме мини истражување во кое ни се појасни дека добро рангираме (втор резултат) на Google за терминот “е-дневник” а воедно е и прво тримесечје на учебна година и дека од годинава, физичкиот дневник е укинат и целата евиденција за поведение, оценки и слично се остварува преку е-Дневник поставен на ednevnik.edu.mk.
Па така, поттикнати од големиот интерес на темава, направивме осврт на проектот е-Дневник, од гледна точка на наставниците, и како надоврзување, доставуваме упатство за користење за родителите.
Здраво родители…
Ако сте родител и го читате ова, претпоставуваме дека или завршивте со родителската средба, или пак сте во процес на присуствување деновиве. Но, дали знаевте дека детален увид за вашето дете можете да добиете и преку Е-Дневникот? Од комфорот на вашиот дом, можете да ги дознаете следниве работи:
- Основни податоци за вашето дете,
- Податоци за сите наставници во училиштето; кој – каде предава и која е нивната е-пошта,
- Распоред на часови,
- Домашна работа што ја даваат наставниците,
- Преглед и опис на секој час што се има одржано (пример, можете да дознаете дека во вторник, по македонски, се работеле вежби за морфолошка класификација на зборовите),
- Изостаноци,
- Оценки и поведение,
- Евидентен лист, со сите описни оценки по сите предмети.
Паралелно со ова, постои една услуга која, доколку се активира, преку СМС порака или имејл пошта се известува родителот за изостаноци и оценки.
Текстот што следи е целосно наменет за родителите кои сакаат да добијат пристап за сите овие услуги.
Како да добијам пристап до Е-Дневникот?
- Класниот раководител мора да го внесе вашиот телефонски број и имејл адреса во електронскиот дневник. Штом се направи тоа, вие ќе добиете и-мејл во која се наоѓа и лозинката за најавување.
- Посетете го следниот сајт: https://ednevnik.edu.mk

- Во одделот Корисничко име внесете ја целата адреса, таа што сте ја дале на класниот раководител,
- Во одделот Лозинка внесете ја лозинката која ја имате добиено во имејлот од Е-Дневникот,
- Изберете јазик и учебна година и кликнете на копчето Најави се.

- Од главната страна добивате увид во основните податоци за ученикот, кои, за потребата на овој туторијал и од безбедносни причини, се целосно отстранети. Под податоците гледате едно копче Прегледај извештај. Кликнете на него и ќе биде како да ви е отворена една страна за цела недела од книжниот дневник. Тука, можете да видите колку оправдани и неоправдани има ученикот, кои наставни содржини се обработувале неделата, кои се дежурните ученици. Не сте врзани само за таа недела, напротив, можете да проверите за која било недела од почетокот на училишната година.

- Доколку кликнете во левиот горен агол, на копчето УЧИЛИШТЕ, па изберете Детали за наставници ќе добиете детална листа од сите наставници кои предаваат во целото училиште по сите предмети, заедно со тоа во кои паралелки предаваат и која е нивната е-пошта

- Одделот ПАРАЛЕЛКА, открива детални извештаи и информации за планот според кој се изведува наставата, кој е распоредот на часовите, но и какви цели и домашна задаваат наставниците.

- Во одделот со ИЗОСТАНОЦИ точно можете да видите ученикот колку оправдани и неоправдани изостаноци имал во сите месеци од учебната година, како и да ја прочитате причината за изостанокот, која се внесува од класниот раководител.

- Во ОЦЕНКИ И ПОВЕДЕНИЕ точно можете да видите како е бројчано оценет ученикот по сите предмети, заедно со бројот на изостаноци и сите забелешки поврзани со оценката, кои се внесуваат од секој наставник посебно.

Последната категорија е исклучително важна за вас, особено доколку вашето дете е описно оценето. Преку ЕВИДЕНТЕН ЛИСТ доаѓате до две подкатегории. ПОСТИГНУВАЊА НА УЧЕНИКОТ ги прикажува сите описни оценки по сите предмети, заедно со поведението, за првиот период, полугодието, третиот период, и крајот на годината. Доколку кликнете на опцијата ЕВИДЕНТЕН ЛИСТ, ќе можете да го видите овој документ во неговата целосна форма, како што ви го врачува класниот раководител, потпишан од директорот.
Како да добивам известувања зa поведение и оценки на моето дете преку имејл и/ или СМС порака?
Како што напоменавме, класниот раководител на вашето дете потребно е да го внесе вашиот телефонски број и имејл во Е-Дневникот, но и да ја штиклира соодветната опција за активирање на оваа услуга. Многу родители не добиваат известувања затоа што класниот ги внесол податоците, но не ја активирал услугата. Доколку се сомневате дека нешто не е во ред, потребно е да пријавите кај класниот за да провери да не е погрешено нешто при внесување или пак не е активирана услугата.
Што доколку ме интересира уште нешто?
Ако нешто сакаме тоа е да одговориме на сите ваши прашања кои би можеле да ги имате! Слободно пишете нѝ во коментарите и очекувајте го нашиот одговор набргу… Во меѓувреме, би можеле да прочитате за нашиот реален поглед на проектот Е-дневник во секое училиште, десет години подоцна.
здраво мозам ли да на правам електроски невник
Zdravo, ednoto dete mi treto oddelenie i za nego mozam da pregleduvam vo elektronskiot dnevnik, no ne i za drugoto dete koe e prvo oddelenie. Za nego nema podatoci. Ucitelkata vika deka za prvooddelenci ne mozelo da se gleda vo e-dnevnikot iako taa koristi e-dnevnik. Zosto e toa taka??
Deteto mi e sredni shkolko vo veles a na e-dnevnik se vodi kako 9 oddelenie obavestena klasnata .Ona vika ministerstvito trebalo da promeni
Zdravo kako moze da se najavam na e dnevnik za da potpisam evidentan list bidejki i vtoroto dete mi e na ista email adresa
Zdravo
Почитувани,
Би сакала да ве известам дека добивам СМС пораки од ednevnik.
Проблемот е што јас немам ученик за такво известување.
Класните раководители би требало да си ги проверат телефонските броеви од родителите.
Според пораките , убидов дека се работи за дете со лош успех.,и на овој начин избегнува одговорност.
Ве молам корегирајте го проблемот.
Pozdrav.Za edniot sin sto e vo gimnazija gi imam podatocite vo e dnevnik za vtoriot sto e vo VI odelenie nemam podatoci vo e dnevnik a sms poraki mi stignuvat
Zdravo. Sinot e prvo oddelenie i nikako ne mozeme da dobieme lozinka, probavme od dva mail-ovi. Kako moze da se sredi ovoj problem? Pisavme i na [email protected], no nemame odgovor.
Zdravo jas sakam da prasam kako da dobijam e mail I korisnicko bidejki nemozam da se najavam I kl rakovoditel ne znaeme so koja lozinka
Здраво. 5 години се најавувам со мојата е-маил адреса. Сега оваа година пробувам да се најавам, ми кажува непостоечко корисничко име. Каде да се обратам?
Dimitar Miladinov
Kako mozam da smenam lozinka veke dobienata pregolema i dosta nejasna
Како можи да се најавам
Pocituvani, veke 3 godini se obiduvame so “klasnite” da gi promenime gresnite podatoci za ucenik registriran vo ednevnik. Stanuva zbor za: Tatkovo ime; Adresa; Telefon
00
Pocituvani, ne se sekavam na lozinkata za najava na e dnevnik a koga ke kliknam na zaboravena lozinka I ja vnesam mail adresata pokazuva nepostoecki mail. Kako moze da go otstranime problemot?telefonski mi stignuvaat sms ..
0
Reply
Почитувани, како се врши промена на адреса во е-дневник. Преселени сме веќе некое време и сакаме точни податоци.
Pocituvani, ne se sekavam na lozinkata za najava na e dnevnik a koga ke kliknam na zaboravena lozinka I ja vnesam mail adresata ne stignuva nisto na istata. Kako moze da go otstranime problemot?
Ми стигаат пораки за друго дете, Ве молам да се избрише мојот број од систем!
Amina iljazi
Izvinete mene veke eden period mi stigaat sms poraki od e dnevnik za dete koe ne go poznavam. Vprocem moeto dete e malo i seuste e vo gradinka.
Kako da me trgnat od evidencija za toa dete?
Blagodaram
Имам проблем да пристапам на страната каде треба да се најавам. Воопшто не ми ја вчитува страницата главна, туку ми ја дава следната порака:
Error 1020 Ray ID: 6d64ce9e9db49013 • 2022-01-31 17:54:46 UTC
Access deniedWhat happened?This website is using a security service to protect itself from online attacks.
Cloudflare Ray ID: 6d64ce9e9db49013 • Your IP: 188.117.213.178 • Performance & security by Cloudflare
Се обидов преку три различни браузери. Претходно не сум имала ваков проблем.Ве молам за помош
Почитувани,дали може исто корисничко име да се користи за две деца или треба да бидат различни.Имам проблем,неможам да се најавам за второто дете бидејки го имам дадено истото корисничко име претпоставувам.На секоја лозинка ми го уклучува првото дете.Поздрав
Моето искуство е дека, да….децата се врзани со истото ваше корисничко име
Почитувани,никако не можам да се најавам,при секој обид пишува серверска грешка?
Дали оваа порака ја добивате? Error 1020 Ray ID: 6d64ce9e9db49013 • 2022-01-31 17:54:46 UTC
Access deniedWhat happened?This website is using a security service to protect itself from online attacks.
Cloudflare Ray ID: 6d64ce9e9db49013 • Your IP: 188.117.213.178 • Performance & security by Cloudflare
Ne,samo serverska greska.Nikakva poraka
Pocituvani nikako ne mozam da se najavam zada potpisam ,celo vreme pisuva deka e greska adresata .Kako da go otstranime problemot
I jas nemozam nikako da se najavam samo poraki na tel mi stigaat
Jas preku zaboravena lozinka, na kraj, uspeav. Eve sega i od e dnevnik mi pratija mail ama jas vekje sum najavena. Ova e porakata od niv – Ве молиме побарајте од класниот раководител на паралелката да ги ажурира вашите податоци во Е-Дневник и да ја внесе вашата маил адреса во полето за родители.
Поздрав,
Тим за поддршка на Е-Дневник
Pocituvani nikako nemozam da se najavam na e dnevnik za da potpisam, pri nekoli obidi i restartiranja na lozinkata celo vreme mi pisuva deka adresata e greska i nevalidna. Kako da go otklonam problemot?
Почитувани,
Родителот на Нина Пантиќ од
О. О. У. “ХРИСТИЈАН ТОДОРОВСКИ КАРПОШ”ОД СКОПЈЕ никако неможат да се најават. Нон стоп прават обиди, но тие се безуспешни. Неколку пати е сменета лозинката и никако неможе да влезат во е – дневникот. А сега веќе не им го дава ни прозорчето да може да го внесат корисничкото име и лозинката.
Ве молам за проверка и насока од ваша страна
Однапред Ви благодарам
Našata klasna vo Kiril Pejčinovik, Skopje, ni kaža da ne otvara nalozi taa, tuku nekoja ‘služba’, do koja taa pratila mejl, no ništo. Do kogo da se obratime da ni se otvorat nalozite, bidejki decata ni se 6.oddelenie veke, što znači da nemame nalozi veke šesta godina?
071772179
[email protected]
Zdravo nikako nemozeme da se najavime i da potpiseme elektronski celo vreme problemi so najava ima .Adminot na stranava da objasni kako da go trgneme problemot….. Sho ubo si bese na vremeto kniski i tolku hahahah
Поздрав, кај мене се јавува проблем во конекцијата со е дневникот.Имено на мојата е маил адреса се запишани двете деца од кои керката е веке 3 години студент а сеуште се води во е дневникот.Кога ке се конектирам се појавуваат нејзините податоци..За синот кој е седмо одделение нема податоци, а сепак добивам смс пораки за неговиот успех и поведение.
Zdravo,ako imame dadeno email koj ne go koristime i sme go zaboravile?ne mozeme nikako sa se logirame
Од 20.09 добивам смс пораки за ученик Естира Амедоска по грешка. Може ли некој да ги стопира овие пораки и да ги насочи на вистинското место каде што треба да бидат испратени. Веројатно е впишан погрешен број на телефон.
Zdravo, kako da se logiram na ednevnik bidejki pri upis vo sistemot sum vnesen samo so telefonski broj i site izvestuvanja mi stigaat samo vo poraka.
Здраво Игор, мора да му го дадете вашиот имејл на класниот раководител и да го замолите да ве внесе во системот и да ја штиклира опцијата за добивање известувања преку имејл. Штом го направи тоа, ќе можете и така да бидете известувани! Поздрав!
Кога ќе се логирам на е-дневник ми прикажува само едно дете. А и за двете деца ја имам оставено истата е-маил адреса. Не помага „заборавена лозинка“ бидејќи јас успешно се логирам, но ми листа податоци само за едно дете. Мартин, решение?
Здраво Сони! Проблемот е во начинот на кој е осмислен целиот систем. Теоретски тој еден имејл треба да Ви дозволи да „скокате“ од едно на друго дете преку паѓачкото мени кое се наоѓа на горната, десна страна (каде што е името на едниот ученик). Во пракса тоа не е така. Или еден од класните не ја внесол и-мејл адресата или системот не ги препознава и двете деца под тој еден имејл. Она што би можеле да направите е следново:
Со почит,
Фала. Опцијата 2 беше наједноставното решение во моментот.
[…] деталните можности на Е-дневникот пишувавме нашироко тука, а, овој пат би сакале да се фокусираме само на […]
Здраво,
Како може да се провери кој мејл е оставен за влез во електронскиот дневник? (освен кај наставникот)
Благодарам.
Здраво Елена, ако сакате да пробате кој мејл го имате оставено, но да го заобиколите класниот раководител, би можеле да го направите следново: На https://ednevnik.edu.mk/ кликнете на опцијата „ја заборавив лозинката“. Потоа, во новото поле внесете го имејлот кој мислите дека би можел да е и кликнете на прати. Доколку е тој имејл ќе добиете информации за промена на лозинката. Доколку не добиете на тој, тогаш внесете некој друг имејл. Класниот раководител може да провери и да ви каже кој е мејлот за една минута, но доколку не сакате да го прашате, или можете да пробате вака да експериментирате или да ги контактирате на [email protected] и да ги замолите тие да ви ја пронајдат саканата информација. Со почит
Здраво,
Кај мене се јави проблем,бидејќи имам две деца. Најавена сум со различни мејл адреси,но прво се отвараше само на едното дете,потоа преку друг мејл се најавив за другото,но сега ми се отвара е- дневникот само на последно најавеното и преку двете кориснички имиња. Пробав со полето УЛОГА,но не ми дава опција да додадеме друго име на ученик.
Какви можности ми остануваат за да имам евиденција до е-дневникот и на двете деца?
Здраво Венета. Се зависи кога сте последен увид имале за двете деца различно и дали, во меѓувреме, сте дале еден ист имејл и на двата класни раководители (или на еден класен, доколку децата се во исто одделение). Би ве советувале, да го замолите класниот да провери во системот дали и понатаму се е во ред во датабазата со имејлови и за двете деца. Доколку класниот направил се како што треба, а и понатаму имате проблем, тогаш се работи за технички проблем кој тој или вие треба да го пријавите на [email protected]
Imam tri deca,ucenici,no imam pristam vo e-dnevnik samo za edno dete,a za drugite dve nemam pristap,me interesira sto bi mozelo da bide problemot iako klasnite rakovoditeli se obiduvaat toa da go resat no bezuspesno
Здраво Бебче! Како едно решение кое обично се прави е за секое дете да се внесе различен имејл. Тоа би значело за три деца да имате дадено на класните три различни имејл адреси. Далеку од практично, разбираме, но друга опција би било директно да ја контактирате поддршката на [email protected]
[…] Минатата недела Мартин во неколку текстови направи осврт на македонскиот е-Дневник. Во текстовите може да прочитате како го користат наставниците и како го користат родителите. […]
Кога сум вклучена на е дневник не можам да пристапам до ОЦЕНИ И ПОВЕДЕНИЕ бидејќи ми пишува серверска грешка.Иако предходно кога се најавував со друг меил тое ми беше достапно.До другите податоци слободно пристапувам.
Здраво Лела, се работи за проблем кој се провлекува со години и се јавува кај одредени акаунти по случаен избор или во зависност од оптовареноста на серверите. Единствено што можете е да пробате подоцна. :(
Почитувани, веќе цела недела кога ќе пристапам на делот Оценки и поведение ми дава серверска грешка. Воедно ова е проблем и кај други деца во одделението. Исто така немам пристап ниту до евидентниот лист а со тоа не можам да го потпишам. Ве молам каде да се обратам?
Здраво Милена, потребно е да го пријавите ова на класниот раководител или директно да ја контактирате поддршката за е-дневникот, [email protected]
[…] За инструкции за регистрација и користење на е-Дневник за родители: Е-Дневник – Упатство за родителите […]
[…] Во случај да сте родител и сакате да дознаете како да имате целосен увид во поведението и оценките на вашето дете преку Е-дневникот, кликнете тука! […]