Спонзориран текст

Symphony Personas in Tech: Мартин Кубелка

Спонзорирано од Symphony Solutions

во ИТ Кариера, Спонзорирани

Symphony Personas е иницијатива на Symphony Solutions и се враќаат во втората сезона со повеќе проникливи интервјуа, овој пат со проектите на кои работат и тоа зад сцената. Symphonians имаат фантастична страст за создавање на висококвалитетни и влијателни продукти.  Токму ова Symphony Solutions го споделува во новата серија интервјуа Symphony Personas in Tech.

Прво, би сакале да го поздравите Мартин Кубелка, QA инженер за проектот Virtualstock; дигитален синџир на снабдување и пазарна платформа SaaS за пазари на мало и здравствени установи. Мартин зборува за неговата работа на проектот, за придобивките од тесната соработка со клиентот и сподели неколку совети за почетниците кои штотуку ќе се приклучат на тимот.

Мартин, работиш во Symphony Solutions веќе 3 години. Што мислиш, како порасна во компанијата во тој период? Кој момент ти беше најголема мотивација?

Освен искуството што очигледно го стекнав во овој период, од практикант прераснав во Mid QA. Но, тоа е само мерливата страна на приказната. Во однос на немерливиот дел, можам да кажам дека развив специфична работна етика која произлегува од предизвикот да се обидам и да пронајдам нови, креативни начини за решавање, а понекогаш и да направам некој проблем :) И, исто така, се стекнав со знаења специфични за доменот поврзани со проектите на кои работев.

Момент на мотивација – Секој нов предизвик е приказна за себе! Иако ова може да изгледа контраинтуитивно, вистинскиот раст доаѓа од излегувањето од комфорната зона, и тука започнува вистинската забава. Тогаш ќе сфатите дека не сте сами и дека околу вас има луѓе кои ќе ве поддржат и ќе го споделат своето знаење.

Кои се некои од твоите најголеми мотиватори на работа?

Комбинација од можноста да направиш промена, континуираното учење на нешто ново додека работиш со одлични луѓе на одлични продукти во одлично опкружување.

Работиш со Virtualstock година и пол. Што би рекол дека е најголемото достигнување на вашиот тим досега? На кое дело најмногу се гордееш и зошто?

Мојата работа со Virtualstock се совпадна со пандемијата. Бев свесен дека ова е најголемиот ризик со кој сум се соочил во текот на мојата кариера, но од денешна перспектива мислам дека одлично го надминавме сето тоа. Сите останавме професионални и се погриживме да имаме една отворена комуникацијата, и некако се грижевме еден за друг. Продолживме да додаваме вредност за крајните корисници, но не само тоа – успеавме да се сретнеме како тим во реалниот живот и тоа навистина ни помогна да изградиме уште поголема доверба што ја поттикнува нашата тимска работа.

Што најмногу ти се допаѓа/не ти се допаѓа во вашата работа со клиентот?

Уживам во тимската работа и чувството на сопственост што го има секој член на нашиот тим. Истовремено, луѓето се навистина соработливи и постојано си даваме нови предизвици.

Каква е структурата на вашиот тим на Virtualstock?

Мојот тим има 4 програмери, 1 водечки продукт, еден CTO, а јас сум QA.

Со кои технологии работите на проектот?

Продуктот е развиен во Python и исто така ја користиме рамката Django. За управување со рачните и автоматизираните тестови користиме Testrail. Во принцип, нашите тестови се напишани во BDD стандардот.

Дали отворените работни места бараат 100% од времето? Кој е односот девелопмент/дебагирање?

Јас би рекол 70% девелопмент и 30% QA кога функцијата е во развој. Но, како дел од тимот сум вклучен во сите процеси од анализа на барањата, детализирање на критериумите за прифаќање и прегледување на корисничките приказни.

Како е организирана комуникацијата со клиентот?

Работиме како еден тим со клиентот, така што клиентот не го гледам како посебен ентитет, тимот е измешан и ние сме едно. Користиме Slack за секојдневна комуникација и користиме SCRUM, што ни овозможува да објавуваме нови верзии на продуктот на секои 2 недели.

Што најмногу те исполнува како QA?

Многу луѓе мислат дека да се биде QA е сè за наоѓање грешки и нивно пријавување. Но, тие не ја гледаат големата слика – што е она што најмногу уживам во мојата работа – Подобрување на квалитетот на продуктот што ќе го користат корисниците.

Што мислиш дека е клучно за да станеш експерт?

Брзо учење, тестирање и имплементирање на нови идеи, процеси и алатки. Исто така, способноста да се разберат и да се комуницираат приоритетите со остатокот од тимот.

Како ги следите трендовите во вашата професија и индустрија?

Со следење блогови и подкасти, посета на конференции за QA и секако комуникација со други луѓе кои го работат ова.

Каков совет би им дал на вашите нови членови на тимот?

Останете љубопитни и поставувајте прашања. Никогаш не го напуштајте состанокот со неискажани прашања – вашите колеги се тука да ви помогнат. И обидете се да ги задржите корисничките и деловните цели во сржта на вашата работа.

Ве покануваме да дознаете повеќе за долгорочната соработка на Symphony Solutions со Virtualstock. Прочитајте ја студијата за тоа како им помогнавме да ги зголемат своите внатрешни способности и да обезбедат партнерство со NHS.

Сакате да дознаете повеќе за вработените во Симфони? Погледнете некои од нашите претходни интервјуа од првата сезона на Symphony Personas, како на пример со Александар Гацевски, кој знае се како да се грижи за вашата безбедност на работа и во облаците. :)

Напомена:

Ова е комерцијален ПР текст закупен од страна на Symphony Solutions. IT.mk не сноси никаква одговорност за текстот и неговата содржина. Доколку сте заинтересирани да објавите промотивен текст, испратете го на [email protected]
види ги сите огласи на kariera.it.mk