Македонскиот продукт HeyReach – алатка за автоматизирана комуникација на LinkedIn, се пофали дека за само четири дена успеале да направат продажба од скоро 200.000 US долари ($190.080), продавајќи го продуктот на над 1.110 клиенти глобално. Кампањата ја реализирале преку платформата на AppSumo – маркетплејс за дигитални продукти.
“WOW. Just WOW.
Минатите 4 дена, ја изведовме досега најголемата маркетинг кампања која сме ја имале некогаш, и тоа резултираше со неверојатни $200,000 во продажби, за само 4 дена!
I can’t emphasize this enough, ама ова е нешто ДОСЕГА НЕВИДЕНО!!!
Станавме the best-selling product на AppSumo, продадовме повеќе од 1100 лиценци што резултираа во скоро $200,000, и добивме многу добар early sign за product-market fit.
За само 4 дена!
Морав јавно да дадам огромна благодарност до тимот на Howitzer/HeyReach за креирање на одличен продукт и неверојатен customer experience – дечки, we fvckin’ killed it!!!
Очекував дека имаме killer продукт, ама искрено не ни замислував дека ќе оствариме ваков резултат. I’m amazed!
We are on an excellent path to become the first Macedonian unicorn! ” – сподели на својот Facebook профилот ко-основачот и предводникот на Howitzer и HeyReach, Никола Велковски.
Во својот блог пост објавен на IndieHackers, платформа која ја преферираат за лансирање на своите продукти уште од самиот старт (за повеќе детали на оваа тема, кликнете тука), Никола споделува други импресивни бројки:
• $190.080 вкупни продажби
• $95.040 приход за тимот на Howitzer (50-50 е поделбата со AppSumo)
• 1.117 продадени лиценци
• 34 рефундирани лиценци (3% churn rate)
• 95%+ од сите лиценци се за најскапиот пакет
• 33 five-tacos реценции(сите добиени рецензии се со 5*)
• 9.01% конверзија
• Најдобро продаван продукт на AppSumo (⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️)
Според тимот на Howitzer, AppSumo е една од најдобрите алатки која може да се користи од страна на стартапите за валидација на продуктот и позиционирањето.
Од Reddit на LinkedIn
Howitzer, составен од млад тим на инжинери, уште од својот старт направи голем бум на македонската стартап сцена – со добивање на инвестиција од 500.000 US долари – за својата алатка за автоматизирана комуникација на Reddit. Меѓутоа, политиките кои Reddit ги наметна кон ваквите алатки, и активно ги спроведува ограничувајќи го своето API, ги примора Howitzer да се фокусираат на други платформа, а за старт ја одбраа LinkedIn.
Повеќе детали може да прочитате на блог постот на Никола на Indie Hackers.