Aко ги прашате организаторите на конференцијата за дигитален маркетинг, AllWeb.mk, зошто се трудат толку околу настанот, ќе ви кажат дека единствената цел им да покажат на македонските маркетинг експерти и компании дека има покреативни начини да ги користат дигиталните алатки. „Сакаме да им го доближиме начинот на кој глобалните и регионалните компании ги интегрираат дигиталните комуникации во сопствените бизнис стратегии“, вели Дарко Булдиоски, основач на NewMediaMk и организатор на четвртата AllWeb.mk.
Ова се покажа точно, уште од првата AllWeb.mk. Дебито и сите следни беа успешни, донесоа куп разни експерти некои со огромно искуство, некои со уникатни и иновативни идеи. Такви гости очекуваме и сега. Најавени се 15 говорници меѓу кои Пол Пападимитриу, основачот на The Digital Loop и ко-домаќин на европската конференција за технологија LeWeb; Павел Коленда од IAB Полска; и Владимир Вулиќ од Digitalizuj.me, кој доаѓа повторно по барање на публиката.
Најавено е дека оваа година ќе се зборува „малку повеќе за веб аналитика и повраток на инвестиции, огласување на социјални медиуми и маркетинг преку содржина“. Можеби конференцијата конечно ќе ги охрабри македонските експерти и компании да бидат покреативни во користење на дигиталните алатки за комуникација и маркетинг.
Картиве за студент да ги купи малце се недостапни….