Вообичаено е рекламните агенции да добиваат само одредени информации за каде, на која веб страна е кликната рекламата, но со тие информации не може да се одреди корисникот. Меѓутоа Facebook, како и MySpace, без согласност на корисниците им праќале информации на рекламните агенции меѓу кои и корисничкото име и идентификациски број за секој личен профил кој кликнал на рекламите, и со тоа да откријат еден куп лични информации како за корисникот така и за неговите пријатели.
„Откако се распрашавме за ова, Facebook и MySpace направија неколку измени при споделувањето информации.“ пишува WSJ.
Меѓу тие што добивале информации се Google DoubleClick и Yahoo Right Media. Сите агенции кои добивале информации негираат дека знаеле за ови дополнителни информации и дека ги искористиле.
Интересно, колку повеќе се разгледува приватноста кај Facebook толку полошо станува за друштвената мрежа. Покрај страв од разни притисоци, Facebook треба да си размисли и за корисничката база бидејќи според најновото истражување на Sophos 60 отсто од корисниците сакаат да го изгасат својот профил.
Зошто ова не ме изненедува?