YouTube се обидува да изнајде начин за ре-емитување на серии и филмови. Директори од YouTube и Alphabet (поранешен Google) се сретнаа со челници на повеќе холивудски студија, а тема на разговор била лиценцирање на нови содржини, јави Wall Street Journal. Преговорите се обид на YouTube да му конкурира на Netflix и неговото video-on-demand кое станува сѐ поактуелно и погледано.
Сузан Даниелс и Кели Мериман кои ги заменија MTV и Netflix за YouТube се вклучени во преговорите, но барем засега нема вести за кои серии е заинтересирана платформата. Она што се чини извесно е дека новите содржини ќе бидат дел од YouTube Red, услуга чија претплата чини 10 долари.
Освен можноста за купување на серии YouTube сака да создава и сопствена содржина. Засега не сакаат премногу да се оддалечат од првичната идеја на платформата, па содржините кои се најавени се серии со најпопуларните YouTube-ри.
[…] со „големите“. Од претплата, до музички видеа, до преговори за филмови и серии на сервисот, бавно, но сигурно работите се […]