Локациите се новот хаштаг, или така барем вели новиот локацискиот сервис Ground Signal. Стартапот излезе во јавност пред околу шест месеци, откако работе тајно на сервисот цели две години, под водство на познатиот инвеститор Марк Кубан. До сега најголем клиент им е Coca-Cola.
Сервисот овозможува да се таргетираат корисници на друштвени мрежи според одберена локација. Главната причина поради која веруваат во успех е што пораките и содржините кои ги споделуваат корисниците најчестои се без дополнителен показател, пример без хаш-таг, кој би можел да има даде контекст. Тоа што го овозможува стартапот е виртуелно цртање и прецизирање на локацијата, а потоа едноставно следење на друштвените мрежи за се што се случува во нивна близина.
„За секој 100 постови кои ги споделуваат корисниците на социјалните мрежи од хотелите на Marriott во Бостон, 90 се без името на хотелот во нив. Постои недостаток на содржините креирани на локациите кои брендовите не можат да ги откријат“, вели Ентони Лонго, директор на компанијата за Bizjournal.
(Tnx до Петар Ниноски, основачот на WeLrn, за линкот до Ground Signal)