Google вели дека со саемот наместо да се изгубат креативните идеите, тие ќе се истакнат и ќе можат да го променат светот, исто како што во 1996-та година Лари Пејџ и Сергеј Брин го променија светот со својата хипотеза за подобро барање на информации на Веб.
За да се учествува на натпреварот, ќе треба да се отвори Google профил, со согласност од родител, да се пополни формата, да се објави научниот проект заедно со резултатите и да се објави или 2-минутно видео или презентација од 20 страни. Еве пример како треба да изгледа еден проект.
Сите проекти мора да бидат пријавени до 4-ти април 2011 година.
Наградите за најдобрите проекти се 10 дневна експедиција на National Geographic во Галапагос, 50.000 долари стипендија од Google, ќе има искуство во еден од партнерите на саемот и ќе има персонализирана LEGO награда…