Европска перспектива зошто пропаѓаат проектите за друштвени медиуми?

Еден од најголемите проблеми е што се нема стратегија за друштвени медиуми и што само 7% од компаниите ја разбираат вредноста на корисничката интеракција. Всушност 81% од компаниите немаат стратегија, а кога имаат на компаниите им е потребно долго време да ја имплементираат и средат легално стратегијата и да го започнат проектот.

(via TechCrunch Europe)

Добивај известувања
Извести ме за
guest
2 Коментари
Најнови
Најстари Со највеќе гласови
Inline Feedbacks
View all comments
trackback

[…] на германскиот Бренд сајанс институт за кое неодамна извести IT.com.mk, извршено во 12 земји на ЕУ покажува дека и во […]

@hemicarot
12 years ago

општество

види ги сите огласи на kariera.it.mk