Џастин Тимберлејк се појави на сцената на CES заедно со Panasonic за да го претстави партнерството меѓу веќе заборавената друштвена мрежа и производителот на телевизори.
Познатата музичка ѕвезда од пред пред некое време е ко-спопственик на друштвената мрежа. Тој откупи дел од компанијата со идеја да ја врати популарноста на MySpace така што ќе го претвори во музички и видео сервис.
На CES, директорот на Panasonic Северна Америка, Џозеф Тејлор, рече дека компанијата сака да се отргне од традиционалните електронски уреди и стануваат повеќе ТВ компанија. Затоа, за да ја привлече публиката, Panasonic ги удружува силите со MySpace со што ќе им понуди на корисниците опција да комуницираат со пријателите додека гледаат телевизија и можност да споделуваат видеа.
„Зошто да им праќате пораки или имејл на вашите пријатели за да зборувате за вашите омилени програми откако ќе ги гледате кога може да го споделите искуството со интеракција во реално време со било кој ширум светот?“, вели Џастин Тимберлејк.
Сепак во кратката најава немаше којзнае колку детали за услугата, како ќе функционира, ниту какви би биле цените. Најверојатно ќе работи само со телевизорите на Panasonic.
[youtube]L5Tn6qivYyY[/youtube]