Бројот на Facebook лајкови не значи ништо ако немате интеракција

во Друштвени мрежи

Еден од митовите на Facebook е дека можете лесно да купите или со рекламирање да дојдете до стотици илјади фанови на кои ќе им го промовирате својот продукт и ќе си ја зголемите продажбата. Реалноста е сосема спротивна, бидејќи бара залагање околу промоцијата и започнување директна комуникација со фановите. Дерек Мулер од Veritasium направи експеримент за колку корист има од лајковите, соберени преку легалното рекламирање или пак преку нелегалното купување на лајкови од клик-фармите во Индија и Филипините. Иако тој плати да добие многу, многу повеќе фанови, сепак тие фанови беа со лажни профили или од држави каде неговата страница е ирелевантна. Уште полошо, и покрај зголемениот број на фанови, интеракцијата со верната публика остна иста. Бројот на фановите е само смешно мерило за успешност, тоа што е важно е на колку од тие фанови им е гајле за вашиот бренд.

[youtube]oVfHeWTKjag[/youtube]

Добивај известувања
Извести ме за
guest
2 Коментари
Најнови
Најстари Со највеќе гласови
Inline Feedbacks
View all comments
Jas
Jas
7 years ago

Платената реклама на фејзбук со прецизно таргетирана група зголемува интеркација, зашто?
Затоа што страната ќе ти ја „лајкнат“ и ќе им се прикаже само на оние кои имаат некаква поврзаност со она што го рекламираш, што резултира со поголем трефик и зголемена продажба.
Барем во мојот случја овој метод на рекламирање се покажа ефикасен.

DieLmmr
DieLmmr
7 years ago
Reply to  Jas

Не баш… Тоа и сака да го покаже Дерек Мулер. За жал има многу кориснички профили со по илјадници лајкнати страни, кои што сигурно ќе се совпаднат во твојот прецизно избран критериум – имаат интерес или поврзаност со тоа што го рекламираш, поради тоа што веќе лајкнале нешто слично. Ова се најчесто профили на клик фармите кои што позираат како реални и баш со цел да не ги фатат, лајкаат и легитимно изрекламирани страни…