Дали ќе може Adobe да ги поврзе артистите и дизајнерите со своите софтверски решенија? Adobe за околу 150 милиони долари ја купи њујоршката друштвената мрежа за креативци, Behance. Ова друштвена мрежа е налик на DeviantArt, сајт кој што најверојатно ви е попознат, но и налик на LinkedIn.
Adobe ќе продолжи да го развива Behance и наскоро ќе го интегрира во својата облак платформа Creative Cloud. Еден милион корисници преку оваа платформа можат да ги инсталираат сите софтвери на Adobe, како Photoshop, Illustrator и други креативни алатки, да синхронизираат уреди со облакот за пристап до фајлови, и да добиваат ексклузивни софтвер. На оваа платформа единствено и фали Behance, која ќе ги спои дизајнерите, професионалните дигитални артисти и сите ентузијасти. Behance има еден милион корисници кои на мрежата објавија околу 3 милиони проекти и 30 милиони слики.
Во моментов нема да има промени не бесплатната и платената претплата на Behance, но наскоро се очекува Adobe да го промени тој модел и да го споеи со Creative Cloud за кој се плаќа претплата.