Facebook ќе брои изгледани секунди, наместо прегледи на видеата

Facebook продолжува со определбата да го замени целиот интернет. Најново од социјалната мрежа е обид за привлекување на креаторите на видео содржина со промена во броењето на видеата. Наместо „views“ сега ќе се бројат изгледани секунди.

Page Insights for videos сега ќе вклучува метрика за прегледани минути, прегледи подолги од 10 секунди, прегледи, број на различни корисници кои го прегледале видеото, процент на корисници кои го изгледале целото видео, повратна публика, и просечна должина на преглед, јави TechCrunch.

Facebook се обидува да стане платформа за сé, но барем засега видео прегледите се повеќе случајни отколку намерни. За разлика од YouTube каде корисниците знаат точно што сакаат да видат, на Facebook гледаат она што им е презентирано. Дел од овие содржини се од пријателите, но дел се спонзорирани. Најверојатно оваа статистика далеку покорисна ќе биде за брендовите кои ќе дознаат кога имаат поголемо влијание нивните видео реклами. На пример, доколку корисниците ги гасат по видеата за побрзо од 10 секунди поентата на рекламата ќе мора да биде побрзо презентирана.

facebook-video-gif-clear-2

Стани премиум член и доби пристап до сите содржини, специјален попуст на над 2.200 производи во ИТ маркет, верификуван профил и можност за огласување на ИТ Огласник. Плус ќе го поддржиш медиумот кој го градиме цели 16 години!

basic

членство

42 ден./мес

зачлени се

1337

членство

125 ден./мес

зачлени се
* плаќањето е на годишно ниво

Доколку веќе имаш премиум членство, најави се тука.

Добивај известувања
Извести ме за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
View all comments
види ги сите огласи на kariera.it.mk