За состојбата на македонскиот (дигитален) маркетинг, според дискусијата на #AllWebMK

Avatar img-thumbnail img-circle

во ИТ.МК

Во краткиот осврт кој го дадовме за AllWeb 2015 неодамна, особено внимание од текстот истакнавме на панел дискусијата за состојбата на дигиталниот маркетинг во Македонија, во која учествуваа директорите на едни од најголемите маркетинг агенции во Македонија – Александра Дилевска (Publicis), Владимир Димовски (McCann) и Сашо Пешев (New Moment).

Конечно го дочекавме едночасовното видео од панел дискусијата, која и надвор од нашиот текст предизвика бурни реакции меѓу публиката, која особено беше гласна на Twitter. Дел од тие кои реагираа на дискусијата, како што се гледа во видеото, бев и јас самиот, но не со цел да ги навредам или било на каков начин потценам едни од најважните луѓе на македонскиот маркетинг, туку да укажам на погрешниот правец во кој отиде дискусијата создавајќи непотребен раздор помеѓу таканаречените традиционални маркетери и „дечките со смкнати панталони“.

Во продолжение видеото од самата дискусија:

Стани премиум член и доби пристап до сите содржини, специјален попуст на над 2.200 производи во ИТ маркет, верификуван профил и можност за огласување на ИТ Огласник. Плус ќе го поддржиш медиумот кој го градиме цели 16 години!

basic

членство

42 ден./мес

зачлени се

1337

членство

125 ден./мес

зачлени се
* плаќањето е на годишно ниво

Доколку веќе имаш премиум членство, најави се тука.

Subscribe
Notify of
guest
1 Коментар
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
trackback

[…] фантастични говорници, можеби и по некој лош панел со македонски агенции. Но, една говорник може да се одвои од сите други. Се […]