Развојот на туризмот, особено по периодот на КОВИД-19 пандемијата, и овозможи на технологијата да има една клучна улога во помагањето на хотелите да ги исполнат барањата на нивните клиенти. Решенијата како системи за управување со имот (PMS) ги олеснуваат хотелските операции, ги интегрираат задачите и го подобруваат искуството на гостите.
Еден таков пример е OTA Sync. Proptech стартапот е основан во 2021 година во Естонија, но со тим во Србија. Како таков, обезбедува целосен систем за управување со имотот со интегриран менаџер на канали и енџин за резервации.
Платформата, креирана од претприемачите Ѓорѓе Јевтиќ и Илија Миловиќ, е дизајнирана да им помогне на сопствениците и операторите на хотелите ефикасно да управуваат со нивните бизниси од една платформа. Со повеќе од 2.000 корисници низ 17 пазари, стартапот доби финансирање од 1.3 милиони евра во првичната рунда, предводена од Presto Ventures.
Поразговаравме со Илија Миловиќ, CTO на OTA Sync, за трендовите што ја обликуваат индустријата – од одржливи практики и системи базирани на облак до растечката улога на ВИ во персонализацијата. Во ова интервју, тој објаснува како технологијата го трансформира управувањето со хотелите за да ги направи операциите поефикасни, а искуствата на гостите попријатни.
IT.Logs: Како OTA Sync им помага на хотелите непречено да ги извршуваат своите операции?
Илија Миловиќ: ПМС е моќна и суштинска алатка за успешно работење во еден хотел. Во OTA Sync, веруваме дека со синхронизирање и автоматизирање на секојдневните задачи, можеме значително да ги подобриме операциите на хотелот. Благодарение на ова, имаме повеќе време да се фокусираме на обезбедување впечатливо искуство на гостите. За таа цел, создадовме единствено сè-во-едно решение кое ги поврзува сите клучни компоненти, од процес на пријавување кој трае само 47 секунди, до сеопфатно известување и моќна аналитика, заштита на податоците, поедноставени задачи и подобрена комуникација помеѓу одделенија, сè со цел да се ефикасно покријат сите 36 точки поврзани со искуството на гостите – од правење резервации до одјавување.
Кои трендови ја поттикнуваат побарувачката за одржливи туристички технолошки решенија?
Од 2020 година, облак системите добија уште поголемо значење. Можеме да видиме и зголемување на побарувачката за решенија за облак технологија, нешто за што не се потребни физички сервери и редовно одржување на хардверот. Од друга страна, забележителен е порастот на зелените хотели, бидејќи клиентите сè почесто се одлучуваат за еколошки сместувања. Задачата на хотелите е да ги приспособат своите операции за да обезбедат подобро и поодржливо искуство. Со дигитализирање на услугите како што се процесот на пријавување и одјавување, се намалува употребата на хартија, тетратки и хартиени формулари за регистрација. Покрај тоа, мобилните апликации, апликациите за гости, дигиталните клучеви и водичите обезбедуваат повеќе информации. За возврат, се намалува потребата за хартиени материјали, а гостинот е константно и ефикасно информиран за сите работи по дигитален пат.
Како се користи вештачката интелигенција за персонализирање на патувачкото искуство?
Вештачката интелигенција го револуционизира патувачкото искуство и угостителство овозможувајќи динамични цени и персонализирани препораки. Со анализа на трендовите на пазарот, однесувањето на гостите и историските податоци, вештачката интелигенција ги оформува цените за да се усогласи со побарувачката, приспособувајќи ги и услугите според индивидуалните потреби. Ова вклучува предлагање за надградби на соби, удобности или блиски атракции што одговараат на интересите на гостите. Чет-ботови напојувани со вештачка интелигенција обезбедуваат повеќејазична поддршка 24/7, ја олеснуваат комуникацијата и обезбедуваат беспрекорна услуга, минимизирајќи бројни нарушувања со решавање на потенцијалните проблеми уште пред и да се појават.
Хотелите исто така користат вештачка интелигенција за да ги приспособат искуствата на гостите со запомнување на преференциите од претходните посети, како што се типовите на соби или начин на исхраната. Анализата на однесувањето на гостите им овозможува на хотелите да ги предвидат нивните потреби, нудејќи персонализирани детали како приспособено време на одјавување за честите клиенти. Овие достигнувања не само што го зголемуваат задоволството на гостите, туку и ги оптимизираат хотелските операции, создавајќи поефикасно и попријатно искуство за сите.
Какви придобивки добиваат хотелите од користењето на една платформа за управување со продажбата, операциите и искуството на гостите?
Хотелите имаат голема корист од користењето на една платформа за управување со продажбата, операциите и искуствата на гостите, особено кога ќе се земе во предвид дека се олеснуваат процесите и се зголемува ефикасноста. Централизирањето на операциите ги намалува рачните задачи преку автоматизација, овозможувајќи му на персоналот да се фокусира на повеќе стратешки активности, како и активности насочени кон гостите. Ова води до зголемена продуктивност, значителни заштеди на трошоците, минимизирање на грешките, подобрување на распределбата на ресурсите и елиминирање на потребата од повеќе исклучени системи.
Дополнително, интегрираната платформа обезбедува увид во реално време и аналитика на податоци, овозможувајќи подобро донесување одлуки и подобрена персонализација на гостите. Хотелите можат лесно да ги следат перформансите, да ги идентификуваат трендовите и да пружат конзистентна услуга низ одделите. Овој холистички пристап го подобрува искуството на гостите бидејќи обезбедува беспрекорна комуникација, побрза испорака на услуги и приспособени понуди. Како резултат, се зголемува задоволството и лојалноста на гостите.
Кои трендови би можеле да ја променат туристичката технологија во следните пет години?
Туристичката технологија е подготвена за значителна трансформација во следните пет години, водена од напредокот во автоматизацијата, одржливоста и персонализацијата. Вештачката интелигенција и машинското учење ќе играат уште поголема улога во оптимизирањето на искуствата на гостите, од динамични цени и предвидливо одржување до хиперперсонализирани услуги приспособени на индивидуалните преференции. За подобрена пристапност и практичност, четботите и виртуелните асистенти ќе станат пософистицирани, нудејќи повеќејазична поддршка во реално време.
Одржливоста, исто така, ќе ја преобликува индустријата бидејќи повеќе хотели прифаќаат еколошки технологии, како што се пријавување без хартија, енергетски ефикасни системи и дигитални клучеви. Платформите базирани на облак ќе продолжат да ги заменуваат традиционалните системи базирани на сервери, намалувајќи ги трошоците и подобрувајќи ја приспособливоста. Дополнително, можната интеграција на блокчејн технологијата за безбедни плаќања и програми за лојалност може да го револуционизира начинот на кој гостите стапуваат во интеракција со туристичките услуги. Овие иновации колективно ќе ја направат туристичката технологија поефикасна, персонализирана и усогласена со современите барања на патниците.