IFPI ги објави податоците за приходите на музичката индустрија во 2013 година, кои покажуваат дека веб сервисите за стримање музика како Spotify, Deezer, Rdio и други, забележаа пораст од 51 отсто во заработувачката и за прв пат стигнааа до милијарда долари.
Бројот на корисници на веб и мобилните сервиси сега е 28 милиони, што е пораст од 20 милиони слушатели во споредба со 2011 година кога само 8 милиони корисници плаќаа претплата на музичките канали. Дури половина од овие корисници доаѓаат од Spotify и Deezer, јавува Guardian.
Сепак и покрај добрите бројки кои ги постигнаа стриминг сервисите музичката индустрија забележа пад во приходите, предизвикан од 16,7 процентниот пад во Јапонија. Продажбата на плoчи и дискови продолжува да паѓа, овој пат за 11,7 отсто, а оваа година за 2,1 отсто е намалена и продажбата на дигитални копии. Сепак и покрај падот продажбата на физичките копии останува над 50 отсто од заработката во индустријата.