Минатата недела Microsoft објави дека компанијата ги затвора физичките продавници. Веста доаѓа откако компанијата поради пандемијата веќе ги имаше затворено продавниците неколку месеци, но конечната одлука е дека овие продавници и официјално заминуваат во историја. Во блогот со наслов „нов пристап кон продажбата“ компанијата ги објаснува идните чекори во овој сектор.
Компанијата се фокусира на дигиталните продавници и дигиталната продажба. Microsoft преку Windows и Xbox продавниците веќе има пристап до 1,2 милијарди корисници онлајн.
Отворени остануваат само четири локации, но и тие нема да работат како досега. Тимовите од Лондон, Њујорк, Сиднеј и Редмонд ќе останат отворени, но ќе функционираат поинаку. Потенцијалните купувачи ќе можат да влезат да ги погледнат и да ги тестираат производите на Microsoft, но не и да ги купат од продавницата.
Откако кон крајот на март поради пандемијата на Ковид-19 ги затворивме сите Microsoft Store продавници, нашиот тим за продажба тим им помага на малите бизниси и клиентите за едукација во процесот на дигитална трансформација; виртуелно обучивме стотици илјади клиенти од ентерпрајз и образовниот сектор за работа на далечина и софтвер за учење; и им помагаа на клиентите со повици за поддршка. Тимот ја поддржа заедницата со повеќе од 14000 онлајн работилници и летни кампови и повеќе од 3000 виртуелни доделувања на дипломи, вели Microsoft на својот блог.
Microsoft ја отвори првата продавница во 1999 во Сан Франциско.