Налепниците се мртви, нели? Со ова не се согласува хрватскиот стартап Stikee Store кој отвара оналјн продавница со налапници во очи на Светското фудбалско првенство, кое можеби и ќе го искористат како дополнителна реклама. Stikee е дело на Срѓан Гибаница и Марко Јурина, кои сметаат дека има доволен простор на пазарот за налепница.
Stikee ќе нуди најразлични налепници од: познати брендови, култура, фудбалски репрезентации и клубови, мемиња, различни настани, концерти, фестивали или јавни личности. Stikee ќе запчне соработка со сите заинтересирани брендови, а овие во замена ќе добиваат удел од продажбата на нивните налепници. Стартапот најави дека ќе продава и налепници кои може да се залепат на кожа, односно лице.
„Луѓето сакаат да се поистоветат со брендовите и постои некоја емотивна поврзаност. Сакаат потсетник на некој настан на кој биле и одлично си поминале. Некои брендови своте налепници ги продваат во милиони“, велат основачите на Stikee за Netokracija.