Гледавме #ФилмВоЖиво – фантастичен Twitter експеримент на филмскиот фестивал Cinedays

Фестивалот на европски филм, Cinedays, е можеби еден од најзначајните културни настани во Македонија. И иако настанот му е целосно посветен на филмот, сепак направи и мала историја во македонскиот дигитален маркетинг. Cinedays стартуваше експеримент во кој им дозволи на корисниците на Twitter да бидат режисери; и иако не е оригинална идеја, пред три години во Холандија имаше сличен проект, сепак е прва ваква македонска кампања. Кампањата е креирана од Publicis, маркетинг агенција која иронично учествуваше на панел на AllWeb кој предизвика бунт бидејќи се фаворизираше телевизијата пред дигиталниот маркетинг. Можеби по оваа успешна кампања ќе го сменат мислењето?

Тагирани како #ФилмВоЖиво, Cinedays во три дена стартуваше три кратки филмови чие сценарио го креираа твитерџиите во реално време. Тие им кажуваа на актерите што да направат следно, а актерите, кои и самите се твитерџии, ги бираа најдобрите предлози и ја адаптираа приказната. Имаше приказна со писатели, љубовници и приказна со киднапери која на крај се претвори во љубовна драма. Твитерџиите очигледно обожаваат љубовни драми.

Треба да се има на ум дека аганжираност на заедницата не значи ништо ако твитерџиите не го посетат фестивалот да погледнат некој професионално направен филм, што е и конечната цел на овој забавен интерактивен маркетинг. Но, судејќи според бројот на твитовите (над 460 за еден филм), нивната ангажираност, и според гневните реакции поради спам од тие што не го следеа филмот; Cinedays и Publicis можат да бидат горди бидејќи #ФилмВоЖиво беше успешен експеримент.

Добивај известувања
Извести ме за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
View all comments