FedEx со нова платформа за е-трговија ќе се натпреварува со Amazon

Avatar img-thumbnail img-circle

во Вести, Свет

На 14-ти јануари FedEx ја претстави својата нова data-driven комерцијална платформа ‘fdx’. Преку полесно управување со синџирот на снабдување, продажбата и управувањето на испораките, оваа платформа ќе има за цел да им обезбеди решенија “крај-до-крај” на онлајн трговците. 

Во своето официјално соопштение, компанијата најави дека fdx ќе ги интегрира тековните алатки за трговија на FedEx, како што е пристапот до членовите на ShopRunner – платформа за е-трговија купена од FedEx во 2020 година. Ова им дава овластување на брендовите да им обезбедат на клиентите попрецизни информации за испораката и да имаат увид од податоците од мрежата за испорака на FedEx за подобрено управување со нарачките. 

Photo by Nick Morales on Unsplash

Платформата ги консолидира постоечките и новите способности на FedEx за своите клиенти. Во моментов, трговците можат да пристапат до следните дигитални функции: 

  • Зголемување на побарувачката на потрошувачите: Трговците можат да се поврзат со клиенти со висока вредност преку ShopRunner. 
  • Подобрување на конверзијата: Транспарентноста на испораката се зголемува со споделување на проценетите датуми на испорака и ажурирања на временските прозорци во текот на искуството за купување, промовирајќи повисоки стапки на конверзија. 
  • Подобрување на видливоста и контролата на пратките: Трговците можат да ги следат пратките во речиси реално време за информирано донесување одлуки и управување со ризикот користејќи FedEx Surround. 
  • Проценка на влијанието на емисиите на јаглерод: Пристапот до детални податоци за емисиите на јаглерод преку FedEx Sustainability Insights им овозможува на трговците да донесат одржливи одлуки за синџирот на снабдување. 
  • Рационализирање на приносите: Трговците во истата платформа можат да управуваат со дигитални искуства за враќање, да разменуваат податоци и да вршат физички транспорт за враќање. 

Дополнителни дигитални функционалности што ќе се стартуваат со fdx оваа есен вклучуваат: 

  • Оптимизирање на исполнувањето на нарачките: Трговците можат да интегрираат увид во мрежата на FedEx во реално време во системите за управување со нарачки за да ги идентификуваат оптималните рути и брзини за испорака за ефикасни и исплатливи испораки. 
  • Воспоставување на прилагодено искуство по купувањето: Трговците можат да се усогласат со стандардите на брендот од следење на нарачките до враќање, обезбедувајќи транспарентност со датумите на испорака и точни ажурирања за испораката.   

„FedEx се трансформира во дигитално-воден бизнис, овозможен од нашата широка мрежа за физички транспорт, користејќи ја нашата скалабилност и искуството од испораката на 15 милиони пакети дневно“, изјави претседателот и извршен директор на FedEx Corp., Раџ Субраманиам. 

Воведувањето на новата платформа се совпаѓа со тековната конкуренција на FedEx во логистичкиот сектор, особено со Amazon, кој се сметаше како закана за бизнисот на FedEx подолг период. Во 2019 година, FedEx одлучи да не го обнови договорот за воздушно карго на Amazon преку FedEx Express. Последователно, во истата година Amazon им забрани на своите продавачи да користат FedEx за Prime испораки за време на празничниот период, наведувајќи ги проблемите со перформансите. Сепак, ограничувањето беше отстрането следната година. 

Во 2022 година, Амазон ги надмина и FedEx и UPS по бројот на испораки на домашни пакети во САД. Оваа промена се случи само неколку години откако Amazon воспостави обемна логистичка операција која првенствено се потпира на тесно управувани трети лица изведувачи, за кои Amazon вели дека не се сметаат за негови вработени. 

Стани премиум член и доби пристап до сите содржини, специјален попуст на над 2.200 производи во ИТ маркет, верификуван профил и можност за огласување на ИТ Огласник. Плус ќе го поддржиш медиумот кој го градиме цели 16 години!

basic

членство

42 ден./мес

зачлени се

1337

членство

125 ден./мес

зачлени се
* плаќањето е на годишно ниво

Доколку веќе имаш премиум членство, најави се тука.

Добивај известувања
Извести ме за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
View all comments