Сервисот за онлајн продажба на мало, Everlane, се реши да побара нови членови на тимот преку популарната чет апликација Snapchat. Компанијата вели за Тime дека аплицирањето за работа преку Snapchat е „најдобриот начин за вработување во 2016 година”.
Наместо објавување секојдневни снапови на Snapchat, Everlane бара од апликантите да објават едно видео до 60-90 секунди во кое ќе ја раскажат својата приказна и воедно ке аплицираат за работа. Ваквиот начин ги охрабрува луѓето да кажат зошто баш тие би биле идеални за работата која се нуди и како можат да придонесат за добробит на компанијата. Најдобриот дел е што видеото на Snapchat го снемува по 24 часа, па апликантите можат да бидат креативни во своите обиди да импресионираат.
Ова не е прв пат Everlane да го користи Snapchat за креативна комуникација со публиката. Tие исто така oдговарат преку снапови на прашања од корисниците. Можеби затоа не е чудно што нивната публика постојано расте, и достигнуваат дури и по 5.000 прегледи од еден „снап“.