Иако е големо заостанување зад Google, кој е доминантен на глобално ниво со околу 92.5 отсто, сепак Bing е релативно тазе пребарувач кој стартуваше во јуни 2009 години т.е за само една година има скоро 10 отсто од глобалниот пазар (29 отсто од пребарувањето во САД) благодарение секако на финансиската моќ на Microsoft.
„Па што е следното. Ќе продолжиме да работиме на миграцијата во adCenter-от, и сме оптимисти за комплетирање на фазата оваа есен. Како што велиме цело време, нашата примарна цел е да им овозможиме на рекламните агенции квалитетна транзиција.“ вели Сатја Надела, потпретседател на онлајн услугите на Bing.
Жална вест помалку играчи на пазарот поголеми монополи
се сложувам. Се надевам дека друштвените мрежи ќе им конкурираат со индексирање на интересите на луѓето па ќе го претворат тоа во податоци за пребарување.