„Promoted Tweets се обични твитови кои бизнисите и организациите сакаат да ги прикажата на таргетирана и поширока група на корисници.“ вели Биз Стоун, еден од основачите на Twitter.
Сервисот ќе наплаќа после 1.000-тa импресија на еден твит, и ќе продава реклами според клучните зборови во пребарувањето. Но… платформа ќе прави преглед на рекламите и ќе ги оценува според, како што тие го нарекуваат, „resonance score“. Ова значи дека платформата ќе ги рангира твитовите според тоа колку пати е ретвитана пораката, колку импресии има и колку клика има. Од тоа ќе зависи дали рекламниот твит ќе продолжи да биде реклама или не.
По првичното објавување на платформата, ќе следи и имплементирање на платформата за надворешни Twitter клиенти, (пример TweetDeck), вели Биз Стоун.
Повеќе детали за Promoted Tweets ќе бидат објавени во наредните два дена на Chirp конференцијата.