Според договорот Microsoft ќе добие ексклузивен пристап до технологијата за интернет пребарување на Yahoo и сите пребарувања преку Yahoo всушност ќе бидат преку Bing. Додека Yahoo за возврат ќе добие ексклузивно право за менаџирање на онлајн рекламите, како и огромен дел од профитот. Доколку Microsoft не успее да се доближи до Google во интернет пребарувањет, Google држи 70 отсто од пазарот, тогаш Yahoo има опција да се повлече од договорот.
Сега до реалната реализација на Microhoo договорот останува на регулаторите од САД и Европската Унија кои започнаа да го разгледуваат договорот за да се осигураат дека соработката на двата гиганти нема да го монополизира останатиот пазар, како инстант месенџерите и имејл клиентите.
Зелено светло на договорот дадоа регулаторните комисии на Австралија и Канада.
Претходни текстови поврзани со Microhoo договорот.
- Microsoft и Yahoo! станаа партнери
- Надополнето: Нови детали за Microhoo договорот
- Дали Microhoo ќе се одобри?