Рекордни до сега, 57 агенции од пет земји во регионот ќе се натпреваруваат со своите најдобри проекти на регионалната ревија BalCannes. Агенциите имаат пријавено повеќе од 125 проекти, а во следнава недела жирито составено од угледни членови во два круга ќе ги оценуваат и ќе ги изберат 25-те најдобри. Годинава, за прв пат, организаторите ќе доделуваат и награди, а како најглавни награди се за најдобра агенција и најдобар проект.
Најдобрите 25 проекти, агенциите ќе ги претстават на главната бина на 9-от Weekend Media Festival во петок. Овој пресек на регионалните маркетишнки продукции е корисна можност за сите огласувачи во краток рок и на едно место да се запознаат со понудата на маркетинг агенциите од регионот.
Организаторите на BalCannes, HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) и Weekend Media Festival, се особено горди на големата бројка на нови агенции кои од оваа година се дел на BalCannes. За сите оние кои нема да присуствуваат на Weekend Media Festival во Ровињ, Хрватска, агенциските проекти ќе бидат достапни на дигиталната изложба поставе на www.balcannes.com.