Проширената реалност речиси и да не постои, а Facebook веќе тестира реклами

Секако никого не треба да изненади дека Facebook сака да заработи од проширената реалност. Компанијата има значителни инвестиции во развојот на проширената реалност и тоа не само во апликации и софтвер. Facebook преку Oculus има и значителни инвестиции во хардверот. За почеток рекламите ќе бидат достапни за помала група брендови. […]
За пристап до оваа содржина, мора да купите 1337 членство или Basic членство.

Стани премиум член и доби пристап до сите содржини, специјален попуст на над 2.200 производи во ИТ маркет, верификуван профил и можност за огласување на ИТ Огласник. Плус ќе го поддржиш медиумот кој го градиме цели 16 години!

basic

членство

42 ден./мес

зачлени се

1337

членство

125 ден./мес

зачлени се
* плаќањето е на годишно ниво

Доколку веќе имаш премиум членство, најави се тука.