„Денес, прославуваме мал јубилеј,“ вели СДСМ објавувајќи текст дека Facebook профилот на Бранко Црвенковски достигна 25.000 фанови.
Неколку часа подоцна се јави и ВМРО ДПМНЕ со твит и линк до Facebook профилот на Никола Груевски.
Никола Груевски, лидер на ВМРО-ДПМНЕ
http://www.facebook.com/pages/Nikola-Gruevski/10642907715?ref=ts http://fb.me/ES9mlbr9
Но што сега? прашува Јане Ѓорѓиоски – Рибаро на својот Facebook ѕид.
„Ај да комуницира директно со поддржувачите и да разберам некако, ама да се нема ни трошка лична интеракција на социјален медиум и да се величи тоа, е тотално депласирано!“ вели тој.
Иако друштвените мрежи нудат можност за креативна комуникација и интеракција, сепак македонските партии не го користат нивниот потенцијал. Исто како и во офлајн светот. Ниту СДСМ ниту ВМРО на своите „ценети“ Facebook профили немаат никаква комуникација со нивните фанови. Без комуникација страните стануваат само место каде и фановите ја искажуваат својата љубов спрема политичките лидери.
[…] as a hot topic in Macedonia expands to Facebook, notes [MKD] Viktor Arsovski of IT.com.mk, informing that major parties started caring about how many […]