Ouch! Тwitter ќе постира реклами во корисничкиот стрим на твитови

Twitter сигурно ќе се погрижи да ги држи рекламите под контрола да не бидат наметливи за корисниците кои сакаат да следат што нивните пријатели твитаат, а не да бидат бомбардирани со реклами.

Досега Twitter ја избегнуваше оваа пракса за рекламирање, поставувајќи ги рекламите само од страна, меѓу популарните трендови, и на почеток на пребарувањето. Но, целта на секој бизнис е да заработи, така да може да се очеквуа Twitter да се обиде да си ги зголеми 100-те милиони годишни приходи, па ако треба и да го прави тоа против волјата на корисниците. За споредба Facebook се очекува да прави 2-3 милијарди долари од реклами годишно.

Уште поинтересно, се шпекулира дека рекламите во корисничкиот стрим ќе бидат истакнати и „лепливи“, односно нема да може да се избегнат и со скролање низ стримот со твитови.

Рекламите ќе се појавуваат преку Twitter.com и ќе се користи QuickBar, опција која првин се појави за iPhone и која беше тргната од незадоволство на корисниците. QuickBar е бар на стримот со твитови и служи за дистрибуирање реклами. Знаејќи дека Twitter ја тестираше опцијата со надворешниот клиент HootSuite, најверојано рекламите ќе се појават и во стримот на TwitDeck, кој Twitter го купи за 40 мил. долари, и други надворешни клиенти.

Добивај известувања
Извести ме за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
View all comments