Неодамна пишувавме за предностите на DLSS и за тоа како можат драматично да ги зголемат фрејмовите-во-секунда кај игрите, но дека, за жал, функционира само кај одредени игри и за RTX графички карти како 2060 или 3050.

FidelityFX е директен конкурент на DLSS кој произлегува од AMD, но не дискриминира и подобрува FPS и кај AMD и кај Nvidia графички карти. Kako што ќе погледнете од долната табела, FidelityFX или FSR функционира кај огромен број графички карти:

За да игрите ги уживаат предностите кои доаѓаат од FSR потребно е истите да бидат правилно прилагодени, а таквото нешто не е можно доколку студиата не решат да им се навратат на претходните наслови. Технологијата лансира денеска и моментно е достапна за следните наслови:
- Godfall
- The RiftBreaker
- 22nd Century Racing Series
- Anno 1800
- Evil Genius 2: World Domination
- Kingshunt
- Terminator Resistance
Не е многу, но доколку FSR се покаже како исклучително добро решение, во корист е да се зголемат FPS за да се понуди пофлуидно искуство и да се привлече што поголема публика со послаби графички. Веќе е ветена имплементација со Resident Evil: Village и Far Cry 6.

На средината на јули, FSR технологијата ќе стане достапна и во open-source заедницата, со што ќе се создадат одлични услови за експериментирање и масовна имплементација. Да се надеваме дека резултатите ќе бидат подеднакво импресивни како и кај DLSS.