Проектот SARTRE е успешо завршен, вели Volvo. Три автономни возила без возачи безбедно поминаа 200 километри за еден ден низ Шпанија.
Секое возило го следеше тоа пред него, додека првото возеше самостојно зад автомобил возен од професионален возач. Возилата користеа безжична мрежа и радарски сензори, ласерски системи и камери за да ја одредат брзината и дирекцијата, односно да ги копираат активностите на водечкото возило. Просечната брзина беше околу 80 километри на час.
SARTRЕ проектот се разликува од автономните возила на Google по тоа што е спонзориран од Европската комисија која се надева дека ваквите автономни каравани можат да ја намалат емисијата на јаглерод диоксид за 20 отсто. Со возила кои внимаваат на најмали детали може да се намалат и опасностите од човечки грешки и да се спасат животи. Според Volvo, овој проект ќе им овозможи на возачите „да користат лаптопи и да читаат книги додека се возат“.
znaci vlegvas vo kolata mu vikas "drive" i kolata samata si vozi
Така е со автономните возила на Google, кој сами си возат. Ова е корисно само на автопати, треба да начекаш „лидерот“ (камион со професионален возач), да се поврзиш за него или за некое возило кое е поврзано на него, и колата ќе те вози каде што оди тој.
Овај проект за мене е глупост, тие шо возат брзо, дали ќе сакат да позат 80км/ч? Дури и за баба ми е бавно ова. Намалување на штетни гасови? Дали заштедата што ќе возат со константна оптимална брзина (80км/ч) ќе заштедат доволно за да има гориво лидерот, односно неколку тонски камион?
Google FTW!
znaci za 15 godini nema da treba da ucime da vozime kolite sami ke vozat:)
a nie ke bidime samo onaka ko kukli sednati