ИТ компаниите се највредните брендови во светот

во Веб, Свет

Севкупната вредноста на 100-те брендови надминува 2 трилиони долари на чело со ИТ брендовите кои и покрај рецесијата, забележуваат пораст.

Google се уште останува единствен бренд кој вреди на 100 милиjарди долари, споредено со ланското истражување, додека ИБМ се искачи на второт место со пораст од 30 отсто на вредноста на брендот (83 милијарди долари), потоа следи Apple (83 милијарди) кој со пораст од 32% се најде на третото место за разлика од ланското 29-то. Четврт највреден бренд оваа година е Microsoft со вредност од 76 милијарди долари. Потоа следи Coca-Colа, Macdonalds, Mаrlboro…

На листата огромни искачување бележи Amazon.com кои од ланското 78 место скокна на 15-то место со пораст од 46% и вредност од 27 милијарди долари. Додека пак Nokia забележува најголем пад годинава, со пад на вредност од 58 отсто наоѓајќи се на 43-то место со вредност од 14 милијарди долари.

Оваа година на листата на највредните технолошки брендови за прв пат се додаде и Facebook со вредност од 5.5. милијарди долари. Интересно во истражувањето на Milward Brown при објаснување за вредноста на брендовите, за потребата за комуникација со корисниците и вредноста на нивната доверба, стои забелешка – „Не ги игнорирајте друштвените мрежи. Друштвените мрежи можат да бидат многу ефективни ако се автентични и во склоп со брендот.“

Стани премиум член и доби пристап до сите содржини, специјален попуст на над 2.200 производи во ИТ маркет, верификуван профил и можност за огласување на ИТ Огласник. Плус ќе го поддржиш медиумот кој го градиме цели 16 години!

basic

членство

42 ден./мес

зачлени се

1337

членство

125 ден./мес

зачлени се
* плаќањето е на годишно ниво

Доколку веќе имаш премиум членство, најави се тука.

Subscribe
Notify of
guest
0 Коментари
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments