Но наместо лош ден, Foursquare вчера забележа најголем број на нови регистрации, според твитот на директорот на команијата Денис Кровли. Исто така, директорот за мобилна верзија на Foursquare, Холџер Леудорф, во интервју за TechCrunch изјави дека 20% од чекирањата на Foursqure се објавуваат на Facebook.
Се чини дека Facebook со стартувањето на локациски сервис ги заинтересира корисниците за споделување локација, и со тоа ги популаризира таквите сервисите за кои многумина не знаеја до вчера.
Нo машината на Facebook само што стартува. Во најавувањето, Мајкл Шарон, проект менаџерот на Facebook Places рече дека платформата ќе отвори нови можности за нови парнери. Тоа значи дека нема да помине долго време пред Facebook да започне да соработува со локални бизниси и да се нудат попусти и слични локациски промоции, исто како што прави и Foursquare.