Facebook ќе прикажува реклами во стримот за вести

во Друштвени мрежи

Друштвената мрежа најави дека од следната година, уште од јануари, Sponsored Stories ќе се појавуваат на на корисничкиот ѕид меѓу останатите вести од пријателите.

Sponsored Stories се друштвени реклами кои сега се прикажуваат од десната страна на корисничкиот ѕид. Првично претставени пред една година, тие не се традиционални визуелни веб реклами, туку функционираат така што ги следат и споделуваат интеракциите со пријателите со некој бренд. Пример, ако некој ваш пријател кликне Like на страна на бренд таа активност ќе биде промовирана од десната страна на вашиот ѕид, односно, од наредната година ќе биде вметната во стримот со вести.

Сите реклами кои ќе се појават во стримот ќе бидат означени како „Sponsored“, и наместо само една реклама од страна, сега ќе има можност Facebook да истурка повеќе вакви приказни и да ги направи популарни.

Спонзорирани приказни се појавуваат и во Ticker-от со активности, но претпоставувам дека ќе бидат само во стримот на вести за да не се повторуваат.

Многу корисници сигурно ќе се гневни заради Facebook-овото инситирирање на реклами, но всушност спонзорираните приказни и не се толку лош вид реклама бидејќи наликуваат на нормалните генерички вести што се објавуваат во фидот, па многу корисници нема да ги забележат, или пак ќе ги прифатат како активност на пријателот.

[youtube]ce3P79ktpTk[/youtube]

Добивај известувања
Извести ме за
guest
1 Коментар
Најнови
Најстари Со највеќе гласови
Inline Feedbacks
View all comments
Aleksandar
Aleksandar
9 years ago

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

за целосна понуда на продукти, на market.it.mk