Додека сведочеше на антимонополско судење водено од Одделот за правда во Вашингтон, професорот Кевин Марфи од Универзитетот во Чикаго откри клучна бројка, која што предизвика видлива реакција од главниот парничар на Google, Џон Шмитлин.
Оваа тукушто обелоденета бројка се однесува на договорот за поделба на приходите помеѓу Google и Apple, каде што беше откриено дека Apple добива 36% од приходите од рекламирање кои се прикажуваат при кога корисник на iOS уред пребарува преку Safari.

Имено, и Google и Apple се спротивставија на објавување детали за нивниот договор. Google во судска пријава тврдеше дека откривањето повеќе информации „неразумно би ја поткопало конкурентската положба на Google во однос на конкурентите и на другите договорни страни“. Ова откритие е фокусна точка во тековната истрага за нивното партнерство, воспоставено во 2002 година, со што Google стана стандарден пребарувач на Safari на Apple – суштински аспект со оглед на широката употреба на iPhone-и во САД.
Импликации од партнерството Google-Apple
Годишните плаќања на Google кон Apple, надминуваат 20 милијарди долари и служат како финансиски столб на неговиот статус како стандарден пребарувач на прелистувачот Safari на Apple. Оваа голема сума, која сочинува над 10% од профитот на Apple, ја нагласува значителната финансиска предност што произлегува од оваа соработка.
Надвор од непосредните финансиски придобивки, се јавува загриженост за потенцијалното антиконкурентно однесување. Судењето сугерира дека плаќањата на Google може да го попречат растот на другите пребарувачи. Со зацврстување на својата улога како стандарден пребарувач на Safari, Google би можел да ги спречи конкурентните пребарувачи да привлечат внимание и да им понудат на корисниците алтернативни избори.

Влијанија врз динамиката на пазарот
Откривањето на процентот на споделување приходи фрла зрак светлина во внатрешните работи на овие технолошки гиганти, нудејќи делумен увид во сложеноста на нивните односи и пошироки импликации за технолошкиот свет.
Импликациите и откритијата на судењето околу партнерството Google-Apple предизвикаа дискусии за иднината на пребарувачите и стандардните поставки на прелистувачот. Потенцијалните исходи, вклучително и ефектите врз Договорот за информациски услуги помеѓу Apple и Google, може да ја преобликуваат динамиката на стандардните аранжмани на пребарувачите на различни платформи.
Сложените сојузи и финансиските заплетки во технолошката индустрија се протегаат многу подалеку од финансиските размислувања, влијаејќи на пазарната конкуренција, изборот на потрошувачите и приватноста. Тековното тестирање и обелоденувањата за партнерството Google-Apple обезбедуваат увид во често непроѕирниот свет на сојузи во технолошката индустрија, поставувајќи длабоки прашања за динамиката на моќта, влијанието на пазарот и етичките размислувања својствени за работењето на технолошките гиганти. Ова ја нагласува потребата од цврсти регулаторни рамки и буден надзор.

Одделот за правда испитува дали овој договор придонесува за наводното незаконско одржување на доминацијата на Google на пазарите на пребарувачите и рекламирањето за пребарување. Засега, Apple не даде непосреден коментар, а и Google избра да се воздржи од коментари за ова прашање.