Google може да изгуби трпение со Nest по лошите продажби

во Хардвер

Image courtesy of Nest/Facebook

Дали една од најголемите IoT компании, Nest, може да биде заборавена како уште еден неуспешен експеримент на Google? Google потроши над 3 милијарди долари да го купи Nest во 2014-та година, но сега приходите се под очекуваното, и Google може да изгуби трпение со проектот, вели Recode.

Nest направи 340 милиони долари во продажба минатата година, и иако заработува 40 милиони повеќе од проекцијата од 300 милиони годишно која е предвидена од Google, проблем е што во оваа сума е вклучена и заработката од Dropcam. Dropcam не беше од првичната пресметка бидејќи Nest ја купи за 555 милиони долари шест месеци подоцна.

Nest ги продава паметниот термостат, паметен против-пожарен аларм и камерата Dropcam. Во 2014 година камерата се продавала подобро од двата други производи на компанијата, но по ребрендирањето и нејзината продажба е намалено, тврдат извори за Recode. Доколку Google е заинтересиран за креирање на оперативен систем за Интернет на нештата, можно е да се реши да го продаде Nest бидејќи ќе нема корист од компанијата, но сепак да ги задржи правата за дел од технологијата за која се заинтересирани.

Добивај известувања
Извести ме за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
View all comments