Instagram најавува промени која натера некои незадоволни корисници веќе да му го предвидуваат крајот. „RIP Instagram“ можеби сега е популарна порака, но е претерано екстремна. Тоа што друштвената мрежа го прави сега е да понуди поквалитетна содржина, така што ќе го промени изгледот на презентираните резултати, па најдобрите фотографии ќе се појавуваат најгоре на листата, наместо како досега да бидат подредени хронолошки. Доколку ја воведе промената која е веќе во тест фаза, тогаш со помош на алгоритам секој корисник ќе добива персонализирани резултати. Најдобар пример е Facebook, сопственикот на Instagram, кој ви прикажува постови базирани на вашите интереси, лајкови, локација и коментари.
„Во просек луѓето пропуштаат 70 отсто од постовите на Instagram. Она што оваа промена ќе го овозможи е постовите кои ќе го видите да бидат најдобрите 30 отсто можни“, вели основачот Кевин Систорм за New York Times. Од платформата тврдат дека презентираните резултати нема да бидат одбирани единствено по бројот на лајкови, туку релевантна ќе биде интеракцијата со корисникот кој ги постира фотографиите.
Но, дел од корисниците се скептици, и веруваат дека Instagram сака да ги истурка рекламите и големите брендови меѓу најгледаните фотографии, наместо тие фотографии да бидат на нивните пријатели.
Basically, if Instagram switch to “most likes first” I’ll just be unfollowing all the big accounts. I’ll get sick of them 😕
— H O L L Y ⛓❤️ (@hollycassell) March 15, 2016
Dear @instagram – I am a big girl and can figure out what I want to see on my feed. I don’t need you to tell me. #RIPInstagram
— Bobbie Seacrist (@BobbiesBlogs) March 16, 2016
I quit @facebook because of their stupid changes, and now it looks like I’ll be quitting @instagram pretty soon. #RIPInstagram
— Paul (@Rarefied_Alien) March 16, 2016
Will the internet make @instagram change their mind ? #RIPInstagram pic.twitter.com/nCT1k0ekWO
— Alex Hantson (@HantsonAlex) March 16, 2016