#RIPInstagram? Друштвената мрежа најави алгоритам за персонализација

Instagram најавува промени која натера некои незадоволни корисници веќе да му го предвидуваат крајот. „RIP Instagram“ можеби сега е популарна порака, но е претерано екстремна. Тоа што друштвената мрежа го прави сега е да понуди поквалитетна содржина, така што ќе го промени изгледот на презентираните резултати, па најдобрите фотографии ќе се појавуваат најгоре на листата, наместо како досега да бидат подредени хронолошки. Доколку ја воведе промената која е веќе во тест фаза, тогаш со помош на алгоритам секој корисник ќе добива персонализирани резултати. Најдобар пример е Facebook, сопственикот на Instagram, кој ви прикажува постови базирани на вашите интереси, лајкови, локација и коментари.

„Во просек луѓето пропуштаат 70 отсто од постовите на Instagram. Она што оваа промена ќе го овозможи е постовите кои ќе го видите да бидат најдобрите 30 отсто можни“, вели основачот Кевин Систорм за New York Times. Од платформата тврдат дека презентираните резултати нема да бидат одбирани единствено по бројот на лајкови, туку релевантна ќе биде интеракцијата со корисникот кој ги постира фотографиите.

Но, дел од корисниците се скептици, и веруваат дека Instagram сака да ги истурка рекламите и големите брендови меѓу најгледаните фотографии, наместо тие фотографии да бидат на нивните пријатели.

Стани премиум член и доби пристап до сите содржини, специјален попуст на над 2.200 производи во ИТ маркет, верификуван профил и можност за огласување на ИТ Огласник. Плус ќе го поддржиш медиумот кој го градиме цели 16 години!

basic

членство

42 ден./мес

зачлени се

1337

членство

125 ден./мес

зачлени се
* плаќањето е на годишно ниво

Доколку веќе имаш премиум членство, најави се тука.

Добивај известувања
Извести ме за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
View all comments
види ги сите огласи на kariera.it.mk