Нов гласовен асистент доаѓа да „разговара“ со вас. Победникот на Jeopardy и медицинскиот асистентот Watson наскоро ќе дојде да асистира и на паметните телефони, јавува New York Times. Новото место на Watson ќе биде во поддршката за корисници и тоа пред се во секторите кои имаат голем број на повици како продажба, банкарство, осигурување или телекомуникации.
„Идејата зад проектот е Watson да биде центар на екосистем околу кој девелоперите ќе ги изработуваат своите апликации.“, вели Вирџинија Ромети од IBM.
Ask Watson ќе им дозволува на корисниците директно да му поставуваат прашање на асистенот, а понатаму конверзацијата да продолжи како дијалог! Watson ќе може да одговори на 4-5 подпрашања без притоа да ги заборави претходните прашања. Препознавањето на гласот е оставено на сегментите на Apple Siri и Google Now. Ова ќе овозможи дури две третени од 135-те милијарди нерешени разговори да завршат успешно со подобар пристап до информации. Покрај базите на податоци, каталози, упатства за тренинг, правила за користење на продуктит, електронска пошта како извор ќе ги користи и рецензиите на Amazon, Yelp!, Tripadvisor и слично.
Првите кои ќе можат да се уверат во импресивноста на Watson ќе бидат австралиската AZN Bank, Nielsen, Celcom, IHS и Royal Bank of Canada. Првичните впечатоци на AZN се позитивни кои планираат да го користат како помошник на финанските советници. Првите апликации кои го користат Watson би требало да се појават во втората половина на 2013, вели Forbes.