Недела дена како функционира MojDDV, апликација за паметен телeфон со Android оперативен систем, која ви дозволува да скенирате фискални сметки, за да добиете право на 15 % поврат од ДДВ. Од 1 јули, апликацијата е симната над 60 000 пати, а се скенирани над пола милион сметки. Иако апликацијата делува исклучително професионално, не е сè баш онака како што би требало да биде.
Проблеми во апликацијата
За краткиот период од нејзиното постоење, апликацијата MojDDV е оценета од 265 корисници и се одликува со просечна оценка од 3 ѕвездички (од максимум 5). Некои од коментарите се исклучително конструктивни и посочуваат на најразлични проблеми, некои од нив се целосно неосновани и кријат друга позадина. Општата слика е тоа дека корисниците имаат најмногу проблеми при скенирање на фискалните сметки. Имено, доколку фискалната сметка е лошо отпечатена, односно има тенки бели линии низ кодот, или пак целиот код е блед, тогаш скенирањето е отежнато, во повеќето ситуации – невозможно. Тимот зад апликацијата го имаше ова да го каже:
„Доколку сметката има повеќе од 10% оштетување, апликацијата не може да ја прочита. Ако баркодот не може да се прочита таа сметка може да се внесе преку рачен (службен) внес во УЈП.“
На нашиот и на неколку други коментари за проблематиката и дека треба да постои опција за рачно внесување на сметките, го добивме следниот одговор:
„Опцијата за рачен внес од секој корисник отвара премногу можности за злоупотреби. Ако сметката е бледа, во поголем дел од случаите станува збор за неквалитетна хартија, ако има вертикални бели линии, станува збор за нечиста или неисправна глава на термичкиот печатар.“
Одредени корисници не можат да скенираат сметки независно од нивниот квалитет. За таквото нешто се претпоставува дека самиот телефон нема опција за автофокус, што е клучно за скенирањето, или пак апликацијата не е компатибилна со телефонот.
И директорката на УЈП Сања Лукаревска имаше да што да каже за проблематиката:
„Се жалеа граѓаните дека баркодот не е видлив и системот не може да го прочита, па откривме дека е до фискалните апарати кои навремено треба да се сервисираат. Затоа упатуваме јавен апел сите ДДВ обврзници да имаат исправни фискални апарати, но граѓаните не треба да се нервираат ако не може да ја скенираат сметката преку мобилен телефон, тоа ќе може да го направат на киосците со барчитачи. Ако и таму не можно, службеник од УЈП ќе му помогне и рачно ќе го внесе баркодот.“
Мој ДДВ функционира само на Android направи. Сега за сега, корисниците кои имаат Apple направа, сè со празни раце.
„Не е проблемот до УЈП. До App Store е испратено барање уште на 25 мај, но тие имаат порестриктивна процедура на проверка и затоа од ајфоните не може да се симне апликацијата.Тие рестриктивни политики го одложија процесот. Но, очекуваме процедурите наскоро да завршат и тврдам дека не е можно да не одбијат, затоа што целата документација што ја побараа е уредно испратена. До тогаш корисниците на ајфони, може да ги користат баркод читачите на УЈП, а доколку има некои дилеми или проблем, целосно им стоиме на располагање“, објасни директорката Сања Лукаревска.
На сите оние кои ќе пробаат да манипулираат со апликацијата и бидат фатени, им се заканува глоба од 250 евра.
Која е цената на ова?
Управата за јавни приходи објасни дека за поврат од 600 денари, на месечно ниво, едно лице треба да оствари промет од 26.600 денари, по услов сите тие сметки да се со 18% ДДВ.
Првата исплата на парите од ДДВ граѓаните може да ја очекуваат во декември – за месеците јули, август и септември. Исплатата ќе се врши квартално и едно лице може да поврати максимум 1.800 денари за три месеци.
Nemoze da vlezam vo aplikacijata. Se zaglavuva na proverka na podatoci
Smetkite od Silbo pri skeniranje javuvaat deka “smetkata e veke podnesena” ?
Od kogo koga jas kupuvam?
Stanuva li zbor za greška (i kakva) na sistemom ili zloupotreba?
Зошто се јавува порака “Сметката е веќе поднесена Е2001” на 100% исправна и нескенирана сметка?
Здраво, пробувам да скенирам сметка и добивам грешка E2001. Што означува грешката?
Добивам порака
“грешка е2002” на сметка од H&M и не можам да ја скенирам.
Здраво Марјан, се надевам дека си добро! :)
Кога пријавува грешка е2002 може да помогне да се проба да се скенира сметката неколку пати. Ако тоа не помогне, тогаш во Settings треба да се избере основен читач и така да се проба. Ова не е идеално решение и не функционира секогаш.
Поздрав и секое добро! :)
Исто и кај мене за H&M сметка. А на основен дава Е2005 грешка.
Здраво Мартин! Чувајте ги сметките и пробајте за ден-два! Обично подоцна може да се скенираат и не се јавува грешката. :)
Sekoja smetka od H&M javuva greska E2002. I na osnoven i na napreden ne saka da ja skenira. ne e OK. Minatata smetka mi bese mn golema i ne mozev da ja skeniram.
Isto, sekoe kupuvanje e taka vo H&M
Zasto javuva pogresno korisnicko ime i lozinka eror kod e0012?
Здраво Нена, се надевам дека си добро! :)
При најавување, најверојатно е погрешена или лозинката или корисничкото име, ресетирање на лозинката би требало да го реши проблемот.
Сметка од маркет ја земам, продавачката од фискалниот апарат ми ја дава, после пола саат дома да ја скенирам ми кажува дека сметката е веќе поднесена
Zosto ne moze da go zemam nova verzia na aplikacijata moj ddv od play store nee fuksiaonallna
Грешка при верификација (Е2002). Сметка над 3000 денари. И како да ја скенирам сега?
error E2005
19/04/2023
Што значи Е2005? Скенирам сметка од Макпетрол од пред 5 дена, ми с епојавува : скенираната сметка не е валидна (Е2005)
19.04.2023 и кај мене
Zdravo
Sakam da prijavam edna nepravilnost,od strana na noviot market na Kiper vo Bitola,sto se naogja kaj “Noviot pazar”
Imeno,site smetki od kaj niv,ne mozime da gi skenirame,poradi toa sto imaat problem so fiskalnite uredi(ne e samo eden…site tri),i smetkite sto gi pecatat,nikoj ne mozi da gi skenira.
Ve molam za proverka od strana na UJP.
Blagodaram
Исто е и во кипер во нерези ,скопје ……ретко се скенираат , почесто неможе , несакам да верувам дека има заштитени мечки
Skenirav smetki I mi SE odjave samo I posle toa ne mi dava da SE najadam Vika deka mojot account ne postoi help nemozam da SE najadam
Vecina pogolemi smetki ne se skenirat
Ne znam zosto no može li nekoj da mi kaze bidejki I koga imam pogolemi sumi na smetka ne može da se skenira pisuva nad dozvolen promet zosto ne znam
Ima limit mislam do 20 000 den, ili 30 000 najgolema smetka moze da se skenira, pogolemi od toa nemoze
Me mi se otvara moj ddv
Skoro sekoja smetka od eden konkreten market vo koj redovno kupuvam nemoe da se skenira! Smetkata vo market mi ja davaat pred mene,ne manipuliraat od marketot znaci,od fiskalna kasa vo raka mi ja davaat. Koga skeniram prvo dobivam greska “Nema konekcija do ujp”, a koga se obiduvam da ja skeniram po vtor pat dobivam greska “Smetkata e veke podnesena” E2001. Znaci ne pisuva “Veke ste ja skenirale smetkata’ tuku deka smemtkata e veke podnesena! Kade e podnesena od kogo? vo lista na skenirani smetki ja nemam? Znaci se raboti za mnogu smetki so potpolno istiov problem, nekoi se i od drugi dukani, no od doticniov market skoro na site smetki istoto mi se slucuva. Prijavuvam veke 10pati preku aplikacija! Sto e problemot?
Zasto ne mozam da se rekistriram za moj ddv pozdrav
Здраво. И јас би сакала да знам што значи грешка Е2027? Нема никакво оштетување на сметката и секогаш се повторува грешката, од било која бензинска пумпа.
Zdravo,
Bi sakala da znam sto oznacuva greskata E2027 poradi koja ja odbiva i Ne ja skenira smetkata
Pozdrav
Zdr sakam dave prasam na drug emael adres za korısnıcko ıme mı dava da resetıram lozınka ko ıdam da se logıram mı vıka ne valıden emaeıl ılı lozınka kako da najdam tocno korısnıcko ıme
Ве молам кажете ми сто значи Грешка 2027 кога скенирам сметка
5-6 дена на некои сметки ми се јавува грешка Е2002
ZDRAVO JA INSTALIRAM APLIKACIJATA NA NOV TELEFON I IMAM PROBLEM NON STOP MI SE POJAVUVA GRESKA E0012,STO E TOA MOZE LI DA ZNAM I KAKO DA GO RESAM PROBLEMOT.
Sto znaci E2002 vo moj ddv site fiskalni sto gi imam se vo Red, ama od vcera nikako ne mozam da gi skeniram, a imam dosta smetki, inaku do pred mesec dena nemav problem, poz
Здраво Evilmc, за недела дена од сега би требало да се решат сите проблеми и повторно ќе може да се скенира. Во меѓувреме може да скенирате на соодветни пуктови за таа намена. Би било убаво да дозволат временското ограничување да е подолго и да не пропаднат нескенираните сметки
но нема официјална потврда за ова. Поздрав
Eve I denes 23.08.2022 aplikacijata pojavuva E2002
Na smetki nad 1000 denari I toa kaj poveke telefoni
“Грешка при верификација на сметката (Е2002)” секоја сметка веќе недела дена! А по десет дена нема да бидат сметките во валиден период за скенирање! Што се случува со апликацијата? Еве и тука да се обратам затоа што официјалните игнорираат.
Здраво Умник! Се врши надградба на софтверот, иако според непотврдени извори, наводно лиценцата на скенерот е истечена. Официјално, за недела дена од сега би требало да се решат сите проблеми и повторно ќе може да се скенира. Ако се фер, треба да дозволат ретроактивно скенирање на сметките и да се продолжи ограничувањето. Поздрав
zosto deneska napravena smetka pokazuva E2005 greska
isto i kaj mene
QR читачот на апликацијата е ужасно лош и лага е дека тоа се должи на лошо испечатени сметки или неквалитетна хартија. Друг QR на истиот телефон го чита кодот, но не и оној на оваа аплкација
Здраво Горан, ветуваат дека ваквите проблеми ќе се дел од минатото со најновата надградба, која треба да стапи на сила за недела дена. Поздрав
Фала
Апликацијата може да се користи и на десктоп, доколку се инсталира емулатор за андроид оперативниот систем (или евентуално iOS оперативниот систем), како на пример Bluestacks 4 studio (ова јас го тестирав и работи). Покрај тоа треба да имате и обична веб камера за да може да ги скенирате сметките, нормално камерата треба да ви поставена како примарна или дефаултна (доколку) имате други камери на компјтерот.
> сè со празни раце.
Надредниот знак е погрешно употребен – треба да биде „се со празни раце“.