Мобилната телефонија, па автомобилската индустрија се водечките индустрии кога се работи во рекламирањето со веб медиуми. Најголемо рекламирање е забележано во ланскиот април кога се потрошени 10.70% од 1.280.438 евра од бруто буџетот за рекламирање во 2010-та, покажува истражувањето на Httpool Macedonia и Ipsos Strategic Puls.
Поделено според веб медиумите, дури 66.82% се забавни портали за разонода, по што следат информативните и ИТ веб медиуми.
Во истражувањето е интересно што се вели дека најголемата интернет публика се млади меѓу 15 и 19 години, а по нив најголеми интернет корисници се група од 35 до 45 корисници, додека бројот на корисници стари од 20 до 24 години се скоро исти како интернет корисници меѓу 55-59 години, што е малку неверојатно.
Еве ја презентацијата.