Истражување за онлајн .мк рекламниот пазар, навики и потрошувачка

во Веб, ИТ.МК

Мобилната телефонија, па автомобилската индустрија се водечките индустрии кога се работи во рекламирањето со веб медиуми. Најголемо рекламирање е забележано во ланскиот април кога се потрошени 10.70% од 1.280.438  евра од бруто буџетот за рекламирање во 2010-та, покажува истражувањето на Httpool Macedonia и Ipsos Strategic Puls.

Поделено според веб медиумите, дури 66.82% се забавни портали за разонода, по што следат информативните и ИТ веб медиуми.

Во истражувањето е интересно што се вели дека најголемата интернет публика се млади меѓу 15 и 19 години, а по нив најголеми интернет корисници се група од 35 до 45 корисници, додека бројот на корисници стари од 20 до 24 години се скоро исти како интернет корисници меѓу 55-59 години, што е малку неверојатно.

Еве ја презентацијата.

Посетеност и потрошувачка на интернет медиумите во Македонија, истражување од Httpool & Ipsos Strategic Puls

Стани премиум член и доби пристап до сите содржини, специјален попуст на над 2.200 производи во ИТ маркет, верификуван профил и можност за огласување на ИТ Огласник. Плус ќе го поддржиш медиумот кој го градиме цели 16 години!

basic

членство

42 ден./мес

зачлени се

1337

членство

125 ден./мес

зачлени се
* плаќањето е на годишно ниво

Доколку веќе имаш премиум членство, најави се тука.

Subscribe
Notify of
guest
0 Коментари
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments